انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد ریشه‌یابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب روایتی از حضور بانوان خادم کنار نوزادان تازه‌متولدشده | اشک‌های شوق مادرانه روی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی + عکس و فیلم هشدار پزشکان درباره شیوع یک ویروس سرطان‌زا در بین زوجین سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی
سرخط خبرها
بیرون‌پریدن مرگبار زن باردار از  پنجره

بیرون‌پریدن مرگبار زن باردار از  پنجره

  • کد خبر: ۲۲۵۰۰۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
در یک هفته گذشته، مشهد آبستن چندین پرونده جنایی و غیرجنایی بود که منجر به جان‌باختن چند نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با انتقال اجساد جان‌باختگان به سازمان پزشکی قانونی خراسان‌رضوی برای معاینات دقیق‌تر و رسیدگی به علت مرگ این افراد، ظن کارشناسان در برخی از این پرونده‌ها برانگیخته شد و موضوع را به مقام قضایی اعلام کردند که دیروز بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای بررسی این پرونده‌ها راهی این سازمان شد و هم‌زمان با خانواده برخی از این جان‌باختگان گفتگو کرد.

مرگ مادر باردار در هفته‌۲۸

ماجرای مرگ دل‌خراش یک مادر باردار که در هفته ۲۸ بارداری‌اش بود، یکی از پرونده‌های مهمی بود که چند روز پیش در مشهد گشوده شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که این زن از پنجره خانه‌اش در طبقات بالایی یک ساختمان در مشهد به پایین سقوط کرده و خودش به همراه جنینش جان باخته‌اند.

اظهارات همسر این مادر باردار نشان از خودکشی زن داشت که به همین منظور جسد به سازمان پزشکی قانونی منتقل شده بود، اما بررسی‌های تیم جنایی نشان داد که شاهدان درگیر دعوای خانوادگی میان این زن و شوهر بوده‌اند و ناگهان زن به پایین افتاده است.

همین اظهارات احتمال جنایی‌بودن پرونده را تقویت کرد تا جایی که قاضی صادق صفری، بازپرس جنایی، با حضور در پزشکی قانونی به کنکاش ماجرا پرداخت. شوهر این زن که به‌تن‌هایی و در غیاب خانواده همسرش به پزشکی قانونی آمده بود، در برابر مقام قضایی از ماجرای اختلاف‌های دامنه‌داری گفت که پیش از زمان بارداری به علت افسردگی همسرش میان آنها ایجاد شده بود و در دوران بارداری این مشکلات دوچندان شده بود.

این فرد مدعی شد که در روز حادثه با همسرش جروبحث کرده و زن پس از بی‌نتیجه ماندن ماجرا، با تهدید به پایین پریدن، به سمت پنجره دویده و روی لبه آن ایستاده است. مرد نیز به منظور اینکه جلو او را بگیرد به سمت زن دویده و فقط توانسته دست زن را پس از عملی‌کردن تهدیدش بگیرد. زن در حالی بین زمین و آسمان معلق بوده که همسایه‌ها شاهد ماجرا بوده‌اند، اما در ادامه با خسته‌شدن دست مرد، زن به پایین پرت شده است.

با توجه به آنکه کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را تنها سقوط از ارتفاع اعلام کرده بودند و خانواده زن نیز از دامادشان شکایتی نداشتند و همسایه‌ها نیز اظهارات مرد را تأیید کردند، مقام قضایی این پرونده را غیرجنایی اعلام کرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.